Uusi pj. Toni Juvonen

03.12.2022

Tutustu tuoreeseen puheenjohtajaamme, Toni Juvoseen!

Olen alkujaan Pieksämäen Uimaveikkojen kasvatti, mutta lukioaikana siirryin uimaan KuUS:n värien alle. Ohjasin myös vesiralleja muutaman vuoden ajan, kun omat poikani olivat vesiralli-iässä.

Meidän kolmilapsinen perhe asuu Pöljällä ja vapaa-aikani käytän suurelta osin lasten harrastuksiin ja erilaisiin luottamustehtäviin. Tämän lisäksi käyn pelaamassa harrastekiekkoa ja jatkossa, ehkä, aikaisempaa enemmän myös uimassa.

Uinnin lisäksi toimin yleisurheilussa siilinjärveläisten juniorien valmentajana sekä SiiPo:n yleisurheilujaoston johtokunnassa. Luottamustehtäviä minulla on ollut erilaisista yhdistyksissä, kunnallisista toimielimissä kuin myös osakeyhtiöiden hallituksissa varsin pitkältä ajalta.

Kuopion Uimaseura kehittyy nyt oikeaan suuntaan ja meillä on kunnianhimoiset tavoitteet. Mielestäni hallituksen tehtävä on varmistaa, että tavoitteet voidaan saavuttaa.

Jos jokin asia askarruttaa tai sinulla on ideoita seuran toiminnan kehittämiseksi, niin vetäise hihasta!