Mika Forsell hallituksen puheenjohtajaksi

25.01.2022

22.1.2022 Kuopion Uimaseuran vuosikokouksessa päätettiin mm. hallituksen kokoonpanosta. Erovuoroiset jäsenet Mikko Ihalainen ja Joonas Manninen jatkavat hallituksessa. Uutena valittiin Toni Juvonen. Puheenjohtajaksi valittiin Mika Forsell. Puheenjohtajan kausi on 1 vuosi, hallituksen jäsenten 3 vuotta.

Pj. Mika Forsell

Varapj. Mikko Ihalainen

Jäsenet Karita Dahlqvist, Marika Rissanen, Tomi Miettinen, Joonas Manninen ja Toni Juvonen

Kuka on Mika Forsell?

Taustalla on tieto- ja ohjelmistotekniikan opinnot sekä 24 vuoden työura ohjelmistopalveluita julkiselle sekä yksityiselle sektorille tuottavassa yrityksessä.

Perheeseen kuuluvat puoliso, kaksi uintiuransa jo lopettanutta nuorta sekä koira. Asustamme eteläisessä Kuopiossa Pirttiniemessä.

Harrastuksiin kuuluvat monipuolinen liikunta; uinti, kuntosali, pyöräily, hiihto, pitkät kävelylenkit vastapainona arjen päivätyölle.

Tulevalta hallituskaudelta odotan sopivasti sekä haasteita että menestystä kaikilla edustamillamme uintiurheilun eri osa-alueilla.

Tervetuloa uusi hallitus ja puheenjohtaja!