Vuosikokous

02.12.2022

25.11. Vuosikokouksessa käytiin läpi edellistä tilikautta sekä toiminnan että talouden osalta.

Pääosassa vaiherikas ja lopulta hyvin mennyt tilikausi sekä Uimaseurassa tehdyt toimintaa palvelevat uudistukset vahvistivat perustoimintaa. Hyvin järjestetyt kisat ja talkoolaisten osallistuminen tuki arjen onnistumista. Kokouksessa, jonka puheenjohtajana toimi Pohjois-Savon Liikunnan aluejohtaja Risto Kovanen, hyväksyttiin positiivinen tilikauden tulos ja toimintakertomus. Kaudelle 2022-2023 hyväksyttiin toimintasuunnitelma ja budjetti.

Seuran puheenjohtajaksi valittiin Toni Juvonen. Iso kiitos Mika Forsellille erittäin hienosta puheenjohtajavuodesta!

Hallitukseen nousi Matti Hurula ja hallituksen muut jäsenet ovat Mikko Ihalainen, Joonas Manninen, Marika Rissanen, Tomi Miettinen ja Karita Dahlqvist.